Здається, для MP3-плеєрів настали важкі часи. Згідно з дослідженням агентства Mintel, за 2012 рік обсяг продажів iPod і інших плеєрів на території Великобританії скоротився на 22%, оскільки все більше покупців схиляються до придбання смартфона, який з успіхом замінює функції плеєра.
На думку аналітиків, MP3-плеєри можуть втратити половину від того обсягу продажу, який вони демонструють на сьогоднішній день. При самому несприятливому сценарії їх продажу складуть всього 25 мільйонів фунтів, проти 381 мільйонів на сьогоднішній день.
Коли в 2001 році Apple випустила свій перший iPod, це стало справжньою революцією. Використовуючи власне програмне забезпечення, компанія змогла вмістити 1000 пісень у пристрої, розмір якої не перевищував колоду гральних крат.
До його появи в ходу були громіздкі CD-плеєри, до яких доводилося купувати купу дисків, а батарею вони саджали так, що навіть і згадувати не хочеться. Не кажучи вже про плеєри, які використовували касети на магнітній плівці.
Само собою, що при такій конкуренції iPod буквально підірвав ринок, а через рік після релізу першої версії плеєра вийшов оновлений iPod, в який входило вже 4000 пісень. Станом на осінь 2010, по всьому світу було продано близько 275 мільйонів «яблучних» музичних програвачів.
«Загибель» MP3-плеєрів в чому забезпечила сама Apple, коли створила свій легендарний iPhone, а допомогли їй у цьому конкуренти, які почали випуск подібних гаджетів. Поєднуючи в собі можливості плеєрів, з функціоналом, який MP3 плеєр надати не може, смартфони повільно, але вірно забирають їх частку ринку.
«Сьогодні вже неможливо говорити про ринок портативних медіа-програвачів, не ставлячи в основу смартфони», - заявив в інтерв'ю порталу techradar.com аналітик з агентства Mintel.
Варто відзначити, що смартфони «вбивають» не тільки плеєри. Останнім часом все чіткіше проглядається тенденція відмови від портативних камер в користь камер, встановлених на смартфонах. Особливо коли мова йде про «мильницях».
Немає коментарів:
Дописати коментар