Спеціальні Bluetooth-маяки під назвою iBeacon є одним з нових рішень, активно просуваються Apple. C їх допомогою власники великих торговельних мереж можуть повідомляти відвідувачів про проходять акціях або надавати знижку за відвідування магазину. На поточний момент iBeacon присутній у багатьох Apple Store, а різні великі компанії проявили бажання використовувати їх у власних магазинах.
Сьогодні Apple опублікувала офіційні вимоги для iBeacon, згідно з яким виробникам доведеться оптимізувати власні рішення для отримання сертифікації Made-for-iPhone (зроблено для iPhone, прим. редакції).
Для отримання сертифікації виробникам потрібно використовувати MFi-канали для роботи iBeacon і враховувати деякі інші вимоги. В цілому, вони порівнюються з тими, що застосовуються до виробників стандартних Bluetooth-аксесуарів.
Використання сертифікованих пристроїв вигідно і для магазинів - покупцям буде у багато разів простіше визначити їх. Примітно, що самі вимоги до iBeacon не обмежують їх використання в парі з Android-девайсами.
Немає коментарів:
Дописати коментар