Нова рекламна кампанія «Designed by Apple», показує, наскільки сильно вплив Mac і iOS-пристроїв на життя користувачів, терпить повне фіаско. Шанувальники розкритикували стиль останніх рекламних роликів і повна відсутність радості в них.
Останній рекламний ролик був завантажений на YouTube 10 червня. У ньому показується наскільки щасливі користувачі iPhone, iPad і ноутбуків, в той час як диктор розповідає, чому на кожному з пристроїв присутній напис «Designed by Apple».
Це зворушлива реклама і приємно бачити, як продукти Apple радують своїх користувачів, але згодні з цим далеко не всі. За даними Ace Metrics, компанії, що займається дослідженням ефективності реклами, ролики Apple набрали 489 очок. Це набагато менше від показників попередніх рекламних кампаній. Середній показник в індустрії - 543 очки, попередні ролики Apple набирали більше 700.
Apple ніколи не була компанією, хваставшейся про свої заслуги. Навіть незважаючи на те, що Apple пропонує приголомшливі продукти, те, як вона це робить, не викликає радості. Попередні ролики навпаки були яскравими, життєрадісними з запальною музикою.
Безсумнівно, Apple намагається сказати, наскільки великі зусилля вкладаються в кожен пристрій і продукт. Компанія ніби дистанціюється від інших виробників, що випускають смартфони щотижня. Може бути, це тонкий спосіб сказати «ми не Samsung»? Навіть якщо і так, не в цьому ключова фігура такого масштабу як Apple повинна це робити.
Немає коментарів:
Дописати коментар