За даними дослідницької фірми TrendForce, частка iPad на ринку планшетних комп'ютерів опустилася у другому кварталі 2013 р. до найнижчої позначки за всю історію існування «яблучного» планшета. Як стало відомо з квартального звіту Apple, поставки iPad в порівнянні з минулим роком скоротилися на 2, 4 млн, склавши 14, 6 млн виробів, і головна причина цього - відсутність оновлення в лінійці iPad з листопада 2012 р.
У другому кварталі Apple на чверть скоротила свій вплив у світовому просторі, зате Samsung, навпаки, зросла на 20%, поставивши 8, 8 млн планшетів. Тепер Apple має в своєму розпорядженні 35% глобального ринку, Samsung - 21, 5%.
Конкуренція серед виробників наростає: днями Google представила новинку Nexus 7, а Amazon працює одразу над трьома новими моделями планшета. Apple теж не стоїть на місці. Восени, нарешті, повинен вийти істотно перероблений iPad 5 і iPad mini другого покоління, що, звичайно ж, сприятливо позначиться на всіх показниках Apple.
Немає коментарів:
Дописати коментар