Так звані «умовно-безкоштовні програми, які згодом пропонують користувачам використовувати систему покупок In-App Purchase, стають все популярнішими. Але дуже часто розробники додатків та ігор використовують безкоштовну схему поширення, щоб потім змушувати користувачів платити куди більше, ніж за гру з фіксованим цінником.
Такий процес поширення ігор зацікавив Європейську комісію, яка хоче обмежити можливість використання подібної системи. Для цього члени Єврокомісії запросили співробітників Google і Apple, а також ряду інших компаній, для переговорів з представниками органів по захисту прав споживачів.
«Бізнес-модель по введенню в оману споживачів є абсолютно неправильною і йде в розріз з правилами ЄС про захист прав споживачів. Єврокомісія буде чекати конкретних відповідей від представників індустрії мобільних додатків», - вважає комісар ЄС з питань юстиції у іван Редінг.
У США Apple погодилася співпрацювати з Федеральною комісією з торгівлі і відшкодувати збитки всім користувачам, які помилково зробили покупки через In-App Purchase.
Немає коментарів:
Дописати коментар