понеділок, 30 червня 2014 р.

За рекламною кампанією «Wake Up» варто RIM

Два дні тому

стало відомо про проведення досить незвичайної акції під назвою «Wake Up» («Пробудись»), учасникам якої навіть був наданий спеціальний автобус. Демонстранти, одягнені в чорне, почали своє «хода» від місцевого Apple Store.



Преса відразу ж заявила, що акцію провела компанія Samsung, таким дивним чином рекламувала свій Galaxy S III. Однак зпустя деякий час, Samsung офіційно заявила, що не має до неї ніякого відношення.


Сьогодні ж, завдяки Джеймсу Крофт з Mactalk Podcast стало відомо, що організатором цієї своєрідної акції є стара-добра RIM, від якої щось подібне можна було очікувати в останню чергу.



За рекламною кампанією «Wake Up» варто RIM



Джеймс зумів знайти вихідний код на сторінці акції «Wake Up», з якого, завдяки SRC, він зміг обчислити ідентифікатор DoubleClick і саме він привів його на сайті RIM.


Варто відзначити, що приводом даної акції могло стати лише крайній відчай, адже за останній час RIM стала значно менш популярна в корпоративному секторі.

Немає коментарів:

Дописати коментар