В рамках сьогоднішнього огляду ми вперше протестували гру, яка відноситься до жанру стратегії і RPG для іДевайсов - дуже класна
Battleheart сьогодні в іИгры!
Як завжди, якийсь небажаний захопив владу над світом. Природно, ми за сюжетом повинні відбити влада назад, закувати самого головного лиходія в ланцюзі правосуддя, вершити подвиги направо і наліво, боротися з міфічними істотами й усілякими способами домагатися слави в ім'я королівства.
Під наше командування вступає загін з двох осіб - доблесний лицар і могутній чарівник, які, зрештою, врятують всіх. На шляху будуть зустрічатися страшні потвори - наїзники на те чи бугаїв, то носорогів, циклопи, моторошна слиз, скелети і орки. Але попереду - тільки перемога, і саме за нею ми і будемо нестися 4-5 годин ігрового часу.
Орк дуже велико вдарив нашого хлопця по обличчю
Загалом, ідея стара, як світ, і подібного роду іграшки ми вже бачили і на РС, і на консолях. Але от для іДевайсов такі були зроблені вперше, та, на щастя, порадували - дуже цікава і захоплююча історія, купа бійок, спелів, поліпшень. Перед нами - чистої води RPG, яких для купертинских девайсів можна по пальцях порахувати.
Закликаємо чарівні щити і караємо нещасного орка
Отже, в наш загін входить 4 воїна, яких ми можемо наймати в «лавці найманців», тасувати і вибирати найбільш приємні комбінації для проходження. У кожного можна розвинути до 5-ти умінь різного плану, в залежності від того, у що гойдається персонаж - дамагера (з високим втратою і хисткою бронею), танка (з невеликим втратою і величезним запасом життя), в сапррорта (з підтримуючими заклинаннями), або ж у середняка (і то і то приблизно однаково). Звідси і різновиди самих персонажів - вбивці, пірати, шаолиньские ченці, лицарі, маги, музиканти, всіх не перелічити. І кожного можна розкачати так, як вам захочеться, так що ретельно вивчайте кожен спелл, тому що грамотне масове лікування врятує, здавалося б, мертву гру, і зможе повернути хід битви.
Стандартна ситуація воїн-пріст: один б'є, інший лікує
Система інвентарю теж продумана - ви можете купувати своїм персонажам різний лут, який також випадає з монстрів. Різновиди - як в Diablo: пояси, мечі, подвійні мечі, щити, шоломи, лати, шкірянки, палиці, кільця. Всі вивчається у міру проходження, причому айтемы допомагають у битві - комусь збільшують шкоди, комусь-захист, швидкість атаки або пересування, регенерацію манни та інші штуки. Дуже складна і водночас цікава інвентарна система допоможе прокачувати свій загін у будь-який вид діяльності - від творення до руйнування.
Бій зі злісними скелетами
Управління дуже просте - щоб підлікувати свого юніта, потрібно натиснути на мага, і провести від нього лінію (не відриваючи пальця від дисплея) на того, кого треба лікувати. Аналогічно поступаємо з тими, кого треба бити. Щоб використовувати заспівав, потрібно «натиснути» на свого юніта. Все дуже просто, але потрібно мати хоч якісь навички микроконтроля (стратегій), щоб успішно провести ряд масових атак.
Команда А в дії - пірат тільки що виконав "вертушку"
Для мого ігрового часу (півтори години) ідеальна команда:
Чарівник - основний лікар, дуже гарний у парі з лицарем, вміє лікувати всіх на певну кількість хитпоинтов, а також збільшувати швидкість регенерації життя. Вміє бити з руки, але не сильно.
Лицар - основний танк в грі, доступний в початковому вигляді («добрий») і чорному («злий»). Принципово нічим не відрізняються, так що вибір варто робити чисто з морально-косметичних міркувань.
Вбивця (асасін) - основний дамагер в команді, наносить величезну кількість пошкоджень з руки на початку, без додаткового спорядження. Має здатність «критичний удар», яка знімає без малого чверть життя ворога. Також може знімати захист.
Пірат - середнячок, який вміє худо-бідно танкувати, хоча більше заточений під атаку. Серед умінь - «лють», в момент якої пірат працює клинками швидше звичайного, а також «вихор», коли по голові отримують всі, хто знаходиться поруч.
І ще один непоганий юніт - монах. Він б'є з руки, корисний умінням «масовий удар», коли в момент каста б'є з руки всіх, хто є навколо, більше заточений під атаку.
Запасні гравці
Резюмую: просто класна іграшка, в поєднанні з коміксової графікою, зручним управлінням і класно продуманою системою інвентарів/умінь затягує дуже швидко. З реиграбельностью все в порядку, при бажанні можна зібрати нову команду і почати вбивати по-іншому. Для кожного айтема, юніта є свій опис, все зроблено дуже добротно. Однозначно, краща RPG-гра для іДевайсов!
Немає коментарів:
Дописати коментар