Знижки на програми та ігри позитивно позначаються на сукупних продажах. В останньому звіті аналітичної компанії наводиться аналіз цього явища.
Distimo провело дослідження на тему ефекту цінових змін на ПО для мобільних пристроїв. Всього було проаналізовано 850 додатків для iPhone і 930 - для iPad, вартість яких змінювалась протягом грудня.
З результатів випливає, що знижки більш позитивно впливають на продажу додатків для iPhone - за п'ять днів акції кількість завантажень виростає в середньому на 1665%, а для програм для iPad цей показник становить 871%.
Крім того, в короткостроковій перспективі дохід з додатків зростає - він збільшується в середньому на 137% за п'ять днів; на 159% - за тиждень. У свою чергу зворотні дії - збільшення вартості - призводять до рівно протилежного ефекту. Дохід з продажів починає падати приблизно в два рази за перші сім днів.
Distimo ще раз підкреслили, що користувачі iPhone більш чутливі до змін цін, а періодичні акції - хороший спосіб заробити зайві гроші видавцям додатків.
Немає коментарів:
Дописати коментар