неділю, 29 червня 2014 р.

Огляд Джаггернаут: Помста Соверінга

Огляд Джаггернаут: Помста Соверінга

Сьогодні в нашій рубриці іИгры - черговий міні-шедевр вітчизняних розробників, що увібрало в себе практично усе найкраще зі світу iOS-RPG. І говорити ми будемо про гру «

Джаггернаут: Помста Соверінга».


Відразу скажемо, що гра, на відміну від інших подібних додатків, поширюється в магазині абсолютно безкоштовно. Творцем та розробником проекту прийнято вважати компанію Mail.ru, яка, очевидно, замахнулася на девайси від компанії Apple. Відзначаючи кілька позитивних фактів з приводу приємною деталізації і гарної графіки на скріншотах, з невеликою побоюванням запускаємо гру. Суть гри полягає в тому, що ми б'ємося з нашими опонентами (внутриигровыми, природно), бігаємо по локаціях і досліджуємо віртуальний світ, вибиваючи лут і отримуючи експу. Для тих, хто не хоче займатися трудомістким процесом і бажає відразу стати місцевим божком, вбиваючи представників фауни з одного лише погляду, передбачена можливість покупки броні і зброї в магазині.



Огляд Джаггернаут: Помста Соверінга


Нам пропонується вибрати одного з п'яти персонажів, у кожного з яких є своя міні-історія, кілька індивідуальних умінь і основна магічна сила. Наприклад, у одного з «чаров» є можливість нанесення критичного удару, основна магія - вогонь. В іншої - явні задатки танка з величезною кількістю хитпоинтов. Третій взагалі виявляється магом у відставку, і вміє роздавати не тільки з руки меча, списи, лука, палиці), але і пригостити парочкою фаерболлов найближчого переслідувача. MMORPG-аспект тут розкритий на ура - умовний поділ персонажів на стандартні «маг, танк (силач), дпсер (спритник)» з особливими уміннями і використанням магічних здібностей. На жаль, він не відшліфований до кінця, і поки що магічні вміння не збільшуються з кількістю отриманого досвіду, а особливі вміння не розділені на стандартні 3 гілки з можливістю вибору прокачування.



Огляд Джаггернаут: Помста Соверінга


Стирчать з гри руки і ноги відразу двох класичних iOS-рубилок в особі Order and Chaos: Online і Infinity Blade в сукупності створюють відразу новий піджанр в ігровій індустрії. Справа в тому, що місцеві баталії проводяться в покроково, практично так само, як і в Infinity Blade. Однак в останній бійка була не дуже цікавою, тому що комбінація «ухилися/відбий щитом - надавай з руки» приїдається на третьому ассасине, в той час як тут боївка розкрита куди більш цікаво. Наприклад, ми можемо наносити удари з декількох кутів (навколо опонента з'являється гурток з двигающимся трикутником, а ми просто ловимо ідеальний момент, щоб не наткнутися на його захист). Крім цього є шкала люті і мани, яку потім ми витрачаємо на одне з трьох умінь, що відкриваються в процесі заповнення оной. Лють ми витрачаємо на збільшення власних бойових можливостей, пов'язаних з нанесенням удару з руки (критичний удар, берсерк у деяких). Ману ми витрачаємо на проголошення заклинань, знову ж таки з дуже знайомим повторенням символів на тачскріні. Закінчення бійки у нас може закінчитися «стратою» - особливий прийом на приклад небезысвестного «фаталіті», в результаті якого нам забезпечена можливість наочно вивчити внутрішню будову нашого опонента (в загальному, він вибухає).



Огляд Джаггернаут: Помста Соверінга


Підвищення рівня персонажа супроводжується стандартним збільшенням власної крутості у вигляді життя, сили, відваги і магії при наявності 5-ти допустимих очок. Крім усього іншого, нам доступний «інвентар» - наша власна екіпіровка, яка складається з обладунків (шолом, нагрудник, черевики, рукавички), зброї, кілець і амулетів. Все це теж змінюється, доповнюється і викидається по мірі знаходження більш крутий амуніції.


Правда от з дослідженням світу нас трохи обдурили - ми не бігаємо по всій території в якості персонажа, а просто перевіряємо карту і збираємо гроші і захований лут як міні-ігри. Пошук лута - ще одна цікава міні-гра. Справа в тому, що нам потрібен буде якийсь жук-скарабей, який показує нам (ми дивимося на світіння, що виходить з нього), де захований скарб. Відкрити скриню нам допомагає відмичка. Скарабей коштує 30 кристалів, відмичка - 15. Для того, щоб відкрити скриню, ми граємо в гру, в якій треба буде запам'ятати всі картинки, зображені на імпровізованому замку, і відкрити їх попарно.


В цілому, хочеться відзначити, що іграшка вийшла напрочуд цікавою. Кілька міні-ігор в одній грі плюс тотальні баталії як основний ігровий аспект знову ж таки з частковими міні-іграми у процесі - все це не дає нудьгувати ні на хвилину. Розробникам - величезне спасибі, іграшку качати в обов'язковому порядку!

Немає коментарів:

Дописати коментар