З Китаю приходять цікаві новини. Як повідомляє аналітик Topeka Capital Markets Брайан Уайт (Brian White), покупці в Китаї та Гонконгу демонструють «ажіотажний попит» на iPad Mini і вже розкупили всі моделі планшета, які були в наявності у ритейлерів.
У Китаї планшет з'явився в продажу 7 грудня, так що нескладно підрахувати, що місцевим любителям девайсів від Apple знадобилося всього три тижні, щоб спустошити склади продавців.
«Перед анонсом iPad Mini в Китаї ми передбачали, що він стане „новим хітом“ в Піднебесній. Здається, наш прогноз справджується. Ми думаємо, що подібний ажіотаж, в першу чергу, пояснюється більшою компактністю і низькою ціною iPad Mini в порівнянні з класичним iPad», - цитує аналітика портал appleinsider.com.
Така ситуація дозволяє говорити про те, що iPad Mini користується в Піднебесній значно більшою популярністю, ніж iPad четвертого покоління.
iPhone 5 з'явився в цьому регіоні нещодавно, також демонструє досить оптимістичні результати. «Після того, як Galaxy S III і Galaxy Note I/II обігнали за популярністю iPhone 4s, поява на ринку iPhone 5 знову зробило смартфон від Apple найпопулярнішим флагманським апаратом», - заявив Вайт.
Немає коментарів:
Дописати коментар