Згідно нової публікації Adweek, компанія з Купертіно розширює відділ реклами iAd, роблячи основний упор на рекламний блок в iTunes Radio. Крім того, сама система продажу буде піддана серйозним змінам, в результаті яких рекламодавці отримають гнучкий інструмент для автоматизованого управління рекламною кампанією в режимі реального часу.
Apple не тільки найняла директора з продажу реклами минулого тижня, але й активно розширює штат менеджерів з продажу. У повідомленні Adweek також повідомляється, що пріоритет віддається продажу реклами в iTunes Radio.
«Якщо ви не працюєте в iTunes Radio, значить ви марні», - описує сформовану тенденцію джерело з Apple.
Нова система продажу реклами в iTunes Radio, яку розробляє компанія, побудована за принципом торгів у режимі реального часу, на яких купуються та продаються рекламні оголошення. Ці зміни допоможуть зробити рекламну кампанію в iAd більш гнучкою і доступною рекламодавцям з малим бюджетом.
Немає коментарів:
Дописати коментар