Компанія з Купертіно вирішила використовувати кадри своїх успішних рекламних відеороликів для оформлення роздрібних магазинів Apple Store. Зображення були поміщені у спеціальних нішах з підсвічуванням над полицями з товаром, призначеним для тестування. Графічні банери по стилю вийшли схожі на рекламу в глянцевих журналах.
Для розміщення в магазинах були вибрані кадри рекламних відеороликів, в яких iPhone і iPad використовуються в самих різних ситуаціях і доповнені персонажами і атмосферою незвичайних місць. Нове оформлення вигідно відрізняється від попередніх рекламних кампаній. Різниця полягає не тільки в зміні настрою і надання особливої атмосфери, але і в колірному балансі. Тон і яскравість фарб нових графічних банерів набагато багатшим і цікавішим, ніж у використовуваних раніше матеріалів.
Новий віце-президент Apple по роздрібним магазинам Анджела Арендтс не раз згадувала про своє бажання підвищити якість обслуговування клієнтів. Можливо, зміна оформлення Apple Store є першим кроком її великого плану.
Немає коментарів:
Дописати коментар