Як ми вже
повідомляли 8 та 9 вересня у Ленінградській області проходив осінній баркэмп Mobilefest-2011. Більшість доповідей, представлених на цьому фестивалі були цікаві розробникам мобільних додатків, для яких вони власне і призначалися, а не звичайним власникам гаджетів. Однак у цьому огляді ми постаралися зібрати ті цифри і факти, які будуть цікаві всім.
повідомляли 8 та 9 вересня у Ленінградській області проходив осінній баркэмп Mobilefest-2011. Більшість доповідей, представлених на цьому фестивалі були цікаві розробникам мобільних додатків, для яких вони власне і призначалися, а не звичайним власникам гаджетів. Однак у цьому огляді ми постаралися зібрати ті цифри і факти, які будуть цікаві всім.
Почнемо, мабуть, з Cut The Rope. Цікаво знайдуться з читачів цього посту ті, хто нічого не чув про цю гру? Якщо так, то таких напевно сильно здивує статистика завантажень останньої версії
Cut the Rope: Experiments у Апп стор в перші 3 дні - а це небагато-немало по 10 мільйонів на день. Такі цифри озвучив на круглому столі Михайло Лялін, голова ради директорів компанії Zeptolab, яка розробила саме популярне російське додаток для iOS.
Cut the Rope: Experiments у Апп стор в перші 3 дні - а це небагато-немало по 10 мільйонів на день. Такі цифри озвучив на круглому столі Михайло Лялін, голова ради директорів компанії Zeptolab, яка розробила саме популярне російське додаток для iOS.
При цьому, половина завантажень доводиться на Америку, 25% становлять європейські продажі, 15% - азіатські та 7% - російські. Варто відзначити, що 7% - це дуже великий відсоток вітчизняних покупок. Для порівняння, аналогічний показник програми
abc Notes, розробник якої Григорій Усков також виступав з доповіддю на Mobilefest, дорівнює 3%.
abc Notes, розробник якої Григорій Усков також виступав з доповіддю на Mobilefest, дорівнює 3%.
Що ж стосується виходу Cut the Rope 2 (Cut the Rope: Experiments вважається сіквелом, а не повноцінною другою версією), то робота над нею ще навіть не розпочато, хоча в планах Zeptolab безумовно присутній. І є шанс, що в наступному році шанувальники Го Нома її все-таки отримають.
Тепер поговоримо про ринок мобільних додатків в Росії в цілому. З дуже цікавою доповіддю на цю тему виступив Кирило Петров керівник підрозділу i-Free Innovations. Так от, за даними, зібраним компанією i-Free, до речі, з-організатора цього баркемпу, кількість російських компаній, які займаються мобільними розробками, швидко росте, і нестачі в замовленнях вони не відчувають. Великі і середні компанії (EPAM Systems, DataArt) відкривають відділи мобільних розробок, чисельність до 20 осіб. 5-8 компаній (Antares, Unreal Mojo, ID East, Provectus IT (UA), e-Legion та ін) мають штат від 25 до 50 співробітників, 10-15 компаній (IPS Pirates, Stanfy та ін) мають штатом у 10-25 осіб і понад 30 команд (HippoApp, StudioMobile, Cactus, Giraffes, Vstrecher, DeepSky та ін) - 3-10 осіб.
Велика частина компаній має розподілений штат співробітників з різних регіонів і країн, у тому числі Білорусії, України і Прибалтики. Основні платформи для розробок - iOS і Android. Команд працюють під Bada і Windows Phone в Росії майже немає, але попит на Bada і WP7 розробників постійно зростає, при цьому на ринку їх не вистачає.
У Росії є вже 20-30 успішних команд, що мають добре відомі продукти, можливість інвестувати в створення нових і трафік для їх розкручування. Багато з цих компаній замислюються про видавництві сторонніх проектів. В цю ж сторону дивляться сотні студій соціальних і казуальних ігор.
Дохід російських розробників в 2011 році складе 20-30 мільйонів, з них 3-5 мільйонів доларів - прибуток від російських продажів. Цей ринок бачиться дуже перспективним. Мобільні додатки давно вже стали гарячою темою для інвестицій, адже кількість смартфонів і планшетів в Росії зростає величезними темпами. До кінця 2011 року в нашій країні буде налічуватися до 1, 5 мільйонів iPhone, 2-3 мільйони Android-смартфонів і близько мільйона планшетів, більше половини з яких припаде на iPad.
Немає коментарів:
Дописати коментар