неділю, 30 листопада 2014 р.

Анджела Арендтс відповіла на питання співробітників Apple Store

Анджела Арендтс відповіла на питання співробітників Apple Store

Цього тижня новий віце-президент Apple Анджела Арендтс відвідала ряд Apple Store в Нью-Йорку, в тому числі і магазин, розташований в Центральному вокзалі Нью-Йорка. Під час відвідування роздрібних магазинів, Анджела Арендтс не тільки поспілкувалася з працівниками, але та відповіла на ряд питань.



Деякі з цих питань з відповідями на них були розіслані новим віце-президентом всім співробітникам роздрібних магазинів Apple Store.




«Питання 1: як ми можемо стати кращими представниками Apple?



Ми всі з вами представники нашої компанії і вкрай важливо залишатися на одній хвилі. Будьте залучені і проникливі до того, що відбувається всередині і зовні наших магазинів. Переглядайте сайт Apple і інтернет-магазин Apple Store на регулярній основі. Аналізуйте наші нові рекламні компанії. Будьте в курсі наших фінансових звітів та перегляд презентації таких заходів, як WWDC. Це важливі події, які бачать і чують наші клієнти, і ми повинні залишатися налаштованими на речі, які цікаві їм. Продавці роздрібних магазинів складають майже половину нашого штату. Те, як ви будуєте стосунки з клієнтами визначає лояльність нашого бренду. Мені дуже подобається остання рядок нашого кредо: "Ми повинні робити все можливе, щоб допомагати власникам наших пристроїв отримати максимум від наших технологій і їх самих". Ви втілюєте в життя, представляючи Apple в найбільш вигідному світлі.



Питання 2: чого може навчитися Apple Online Store у роздрібних Apple Store і навпаки? Як вони пов'язані?



Вже зараз роздрібні Apple Store і Apple Online Store навчаються один у одного, а також безпосередньо взаємодіють між собою. Команди, які відповідають за ці напрямки, проводять збори на тему того, як підвищити зручність від використання цих магазинів. Ми повинні розуміти, що 80% часу наші клієнти проводять в режимі онлайн, і ми повинні еволюціонувати, щоб повною мірою відповідати цьому.



Питання 3: що змінило вас? Було складно починати працювати?



На мене сильно вплинула баланс творчого та рекламного спрямування. Спочатку я багато цікавилася і працювала тільки «правим півкулею». Я була зацікавлена тільки мистецтвом і ніколи не думала, що впишуся в технологічну компанію. Але я зрозуміла, що існує ціла неймовірна культура, яка цінує вміння керувати, маркетинг і ставлення клієнтів, як і я.



Всі зустріли мене дуже тепло, що дозволило мені швидко навчитися працювати на такій великій і складній організації.



Питання 4: розкажіть нам більше про себе, як про особистість.



Якщо чесно, то я сумніваюся, що є якісь факти про мене, які ще не стали загальним надбанням. Я пишаюся тим, що в наступному місяці ми з чоловіком будемо відзначати 20-ту річницю нашого весілля. У нас є троє чудових дітей, дві чудові собаки породи бернський зенненхунд, і дві красиві ганчіркові кішки, які незабаром переїдуть в Сан-Франциско.



Це були дивовижні 90 днів моєї роботи в Apple. Я дуже задоволена можливістю бути разом з вами на цьому шляху! », - Анджела Арендтс.




Співробітникам 9to5Mac вдалося зняти короткий відео під час візиту Анджели Арендтс в Apple Store, розташованому на Центральному вокзалі Нью-Йорка.







Враховуючи негативний досвід попередніх віце-президентів Apple Store, на плечі Анджели Арендтс лягає дуже велика відповідальність за розвиток роздрібних і онлайн-магазину компанії з Купертіно.

Немає коментарів:

Дописати коментар