Не завжди рекламні кампанії Apple можуть вдало збігтися з деякими подіями. Одним з таких відноситься аварії рейсу 370 авіакомпанії Malaysian Airlines. З-за невдалого збігу обставин на сайті видання The New York Times новину про можливий крах літака в океані була опублікована прямо під рекламою iPad з зображеним аквалангістом.
Через деякий час з моменту публікації новини рекламний банер Apple був прибраний з сайту, а представники The New York Times вибачилися перед аудиторією.
«Це був нещасний випадок, що саме ця реклама виявилася поруч з конкретною статтею. Після звернень наших користувачів ми прибрали банер з сайту, але як і раніше готові розмістити його через деякий час», - заявив прес-секретар видання.
Втім, навряд чи подібна подія негативно вплине на думку споживачів про Apple, адже компанія не мала до цього події ніякого відношення.
Немає коментарів:
Дописати коментар