Згідно з даними дослідження аналітичної компанії Nielsen, нині вже можна сміливо назвати пост-комп'ютерної ерою, так як користувачі витрачають більше часу на використання мобільного інтернету та додатку на своїх смартфонах, ніж на виконання аналогічних завдань на комп'ютерах. Дослідження проводилося в межах США, але схожу картину можна спостерігати і в інших країнах.
Зсув у бік мобільних пристроїв найбільш помітний на прикладі того, як споживачі проводять свій вільний час. Учасники дослідження в середньому витрачали 34 години в місяць на використання мобільних додатків і навігацію в мобільному браузері. Цей показник помітно перевищує кількість часу, проведеного в Інтернеті з комп'ютера, який ледь перевищила 27 годин на місяць. Використання соціальних мереж також поступово переміщується на телефони, які завжди знаходяться під рукою. Також помітний спад інтересу до телебачення.
Смартфони в даний час поширені сильніше інших пристроїв і випереджають за кількістю власників ігрові консолі на 46%, а цифровий кабель на 54%. Смартфонами володіють 65% американців, а планшетами - 29%. Два роки тому ці цифри становили лише 44% і 5% відповідно.
Немає коментарів:
Дописати коментар