Громадська думка може вплинути на рішення деяких великих інвесторів щодо можливості купівлі акцій компаній. Не варто забувати і про те, що маса негативних відгуків також може вплинути на популярність девайсів певного виробника, і Apple не виняток.
Якщо раніше Apple дотримувалася максимальної замкнутості в питаннях співпраці з журналістами, то вже зараз компанія докладає масу зусиль, намагаючись зменшити кількість негативних відгуків про компанії, зазначає AppleInsider.
Це підтверджується нещодавніми повідомленнями представників Apple, в яких компанія подає інформацію про останні події в найкращому для себе світлі, а також намагається зменшити негативний окрас деяких статей у великих виданнях.
Крім цього, Apple випустила прес-реліз про недавно представленої прошивці iOS 6.1, адже таким подіям компанія раніше не приділяла достатньо уваги.
Втім, може бути новий iPhone і iPad зможе змінити думку деяких аналітиків і журналістів?
Немає коментарів:
Дописати коментар