Новий iPad від Apple вже здобув славу, будучи проданим у кількості, що перевищує 3 мільйони примірників, менш ніж за чотири дні з початку офіційних продажів. Головними відмітними особливостями нового апарата є покращений процесор A5X, неймовірної краси дисплей Retina і сумісність з мережами 4G LTE. Завдяки високим швидкостям в мережах 4G, очікується, що половина всіх проданих нових iPad складуть версії Wi-Fi + 4G.
Проте, аналітики компанії Localytics провели дослідження, за результатами якого були отримані дані, згідно яким тільки 6% мережевих сесій iPad були здійснені через стільникові мережі. Також, з'ясувалося, що 89.7% всіх iPad - це версії-тільки з Wi-Fi, 8.8% - версії з 3G і тільки 1.5% є підтримка мереж четвертого покоління. Користувачі пристроїв з 3G використовують вихід в Інтернет через стільникову мережу 45% часу, в той час як користувачі 4G мереж використовують їх 36% часу.
Дослідження проводилося в період з 16 по 21 березня. Результати, обчислені у вигляді графіки, наведені нижче.
Немає коментарів:
Дописати коментар