четвер, 31 липня 2014 р.

New Republic: відносини Apple з аудиторією

Видання New Republic опублікувало статтю

Лідії ДеФиллис на тему погіршення відносин між Apple і найбільш лояльними фанатами компанії. Журналіст зазначає, що багато прихильники «яблучних» пристроїв з часом все більше скаржаться на те, що компанія стала орієнтуватися в першу чергу на масового споживача і серйозно здала свої позиції по частині якості.


Наприклад, наводиться цитата блогера Джонатана Мержи:

«Я більше не цільова аудиторія Apple. Нові пристрої призначені для тих, кому не потрібний функціонал більший, ніж використання пошти і Facebook. Ті, хто використовував продукцію Apple в свій час робили це тому, що вона допомагала створювати речі та реалізовувати ідеї. Зараз я не можу такого сказати».


У свою чергу наводяться скарги на недавні апдейти iOS - багів в нових версіях з кожним разом стає все більше і більше. Ну, а сервіси на зразок iCloud або iMaps значно поступаються конкурентам.


Крім того, цікавим аспектом статті є «балансування» між побажаннями лояльних клієнтів та інвесторів Apple.


Незважаючи на всі критичні зауваження на адресу Apple, більшість шанувальників просто хочуть, щоб компанія переорієнтувалася на вдосконалення функціональних можливостей та особливостей своїх продуктів. Ну, а інвестори виробника вимагають, щоб знову випускалися революційні продукти, начебто перших iPhone або iPad, які потрясли ринок.

Немає коментарів:

Дописати коментар