Як повідомляє DigiTimes, посилаючись на свої тайваньські джерела, виробники смартфонів HTC, RIM, Sony і Motorola мають намір зменшити кількість моделей, що випускаються. Компанії прийняли рішення зосередити свої ресурси на вдосконалення та просуванні основних моделей, замість того, щоб наповнювати ринок їх всілякими варіаціями.
«Рішення про зміну стратегії було прийнято після того, як Apple і Samsung продемонстрували великі успіхи і збільшили свою частку ринку, фокусуючись протягом року на одному або декількох основних продуктах».
Виробники смартфонів сподіваються, що зменшення числа моделей зможе збільшити продажі і знизити витрати на розробку і просування продуктів. Також нова стратегія повинна забезпечити економію від масштабу виробництва, зробити більш ефективною закупівлю компонентів і транспортування готової продукції.
середа, 30 липня 2014 р.
Конкуренти беруть приклад з Apple
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар