Якщо в нашій країні розсилка спаму за допомогою SMS-повідомлень вважається «нормальним» інструментом маркетингу для «просунутих» компаній, то в США подібні рекламні кампанії можуть опинитися поза законом.
Спамер Генрі Келлі Нолан розіслав понад 20 мільйонів текстових повідомлень з метою отримання персональної інформації користувачів. Повідомлення містили пропозиції про отримання безкоштовного iPad, а сама схема принесла йому більше $60 тисяч прибутку.
В результаті Федеральна торгова комісія заборонила Генрі Келлі Нолану використовувати SMS-розсилки та інші текстові маркетингові схеми, а також зобов'язала частково виплатити штраф у розмірі $60 тисяч. Втім, більшу частину цих коштів обвинувачений не зможе виплатити з-за своєї неплатоспроможності. З огляду на суворість вироку, навряд чи Генрі Келлі Нолан коли-небудь зможе стати затребуваним маркетологом.
Немає коментарів:
Дописати коментар