В інтерв'ю порталу All Things D генеральний директор Beats Джиммі Йовин поділився деталями своєї співпраці зі Стівом Джобсом. Зокрема, він розповів про те, що у нього пішло близько трьох років на те, щоб переконати покійного співзасновника Apple створити музичний стрім-сервіс.
Історія бере початок у далекому 2002 році, коли Йовин починав переговори з Джобсом в якості глави лейблу Interscope Geffen. «Ми з Джобсом знайшли спільні теми майже відразу. У нас були серйозні маркетингові плани, ми хотіли залучити таких відомих музикантів, як 50 Cent, Боно, Джаггер, і багатьох інших. До того ж, у планах було і створення різних аксесуарів для iPod, але все зупинялося, коли мова заходила про створення сервісу, який працює з підписками користувачів. Тут Джобс не виявляв особливого ентузіазму», - заявив Йовин у своєму інтерв'ю.
Як завжди, каменем спотикання стали гроші. На думку Джиммі Йовина, Джобс «не хотів платити звукозаписним компаніям достатньо грошей», вважаючи, що це зробить ринок більш чесним.
Щодо поточних перспектив співпраці з Apple в інтерв'ю було сказано небагато, проте Йовин все ж повідомив, що «найближчим часом має намір зустрітися з Едді Кью для обговорення питання.
Немає коментарів:
Дописати коментар