середа, 30 липня 2014 р.

Програми для iOS приносять в чотири рази більше прибутку, ніж для Android

Аналітична компанія App Annie, що спеціалізується на ринку мобільних додатків, випустила перший щомісячний звіт, доступний для вільного ознайомлення через блозі компанії. Згідно з дослідженнями, опублікованими порталом macworld.com обсяг продажів через сервіс Google Play з жовтня цього року зріс майже на 18%, у той час як Apple Store за цей же період набрала лише 0.7%. Однак, прибутковість платформи iOS перевершує Android приблизно в 4 рази.


Зазначається, що результати дослідження варіюються від країни до країни. App Annie повідомляє, що вперше найбільш прибутковим ринком для Google Play не стали США. Набравши 26% у загальній частці виручки, штати поступилися першістю Японії, яка забезпечила 29%. Для iOS США як і раніше основний ринок збуту. Займаючи 33% в загальному обсязі прибутку, штати залишили далеко позаду Японії, що займає друге місце з 14%.


Звіт також підкреслює зростаючу роль азіатського ринку в майбутньому індустрії мобільних додатків. Три найбільш успішних розробника додатків, що продаються через Google Play, розташовані в Японії, а в топ-10 розробників для цього магазину лише 4 компанії не з Японії чи Південній Кореї. У топ-10 розробників додатків на iOS також входять 4 японських компанії.


Як зазначає дослідження, найбільш популярними програмами для обох операційних систем стали гри. На iOS найбільш популярні стратегії та азартні ігри, а Google Play найбільшим попитом користувалися головоломки.

Немає коментарів:

Дописати коментар