На жаль, далеко не всі віце-президенти Apple працюють настільки ж бездоганно, що й інші. До таких «темним конячкам можна віднести і голову з роздрібної торгівлі Apple Джона Броуитта, нововведення якого полягали у звільненні співробітників Apple Store. Однак, його «новведения» виявилися настільки непродуктивними, що звільнених працівників довелося повторно наймати.
Звичайно ж, більшість співробітників Apple Store після подібного вельми негативно стали ставитися до Броуитту, який сам прекрасно усвідомлює це.
У надії хоч якось мотивувати співробітників роздрібних магазинів, Джон Броуитт вирішив провести відеоконференцію з усіма співробітниками Apple Store.
Варто зазначити, що ніхто із співробітників не ризикнув записати звернення на відео, але все ж його запис змогла потрапити в руки журналістів порталу 9to5mac.
«Наша якість сервісу знаходиться на неймовірно високому рівні і на поточний момент Apple Store відрізняються одними із найвищих індексів задоволеності відвідувачів, нам необхідно продовжувати в тому ж дусі», - заявив Броуитт в ході відеозвернення.
Немає коментарів:
Дописати коментар