субота, 31 травня 2014 р.

Нова реклама iPhone від T-Mobile

Американський оператор стільникового зв'язку T-Mobile, який буквально тільки що (а саме минулого тижня) почав продавати iPhone, повідомив ЗМІ про те, що ніколи раніше не продавав стільки гаджетів в перші вихідні продажів. Точну цифру джерело не публікує, але абсолютно очевидно, що постачальник зв'язку сподівається продати ще більше «яблучних» смартфонів і спеціально в цілях залучення абонентів випускає нову рекламу.


Диск, названий «Мишоловки» (Mousetraps), натякає на хитрощі і обманні маневри, які використовують інші оператори, щоб за контрактом «здерти» з споживача, купив у них iPhone, як можна більше грошей. Сам же T-Mobile каже, що у нього немає ніякої мишоловки. І, купуючи субсидований iPhone в його магазинах, можна бути спокійним.


Втім, це локальні тонкощі. Куди цікавіше подивитися сам ролик і зайвий раз переконатися, наскільки прекрасний iPhone.



Немає коментарів:

Дописати коментар