четвер, 29 травня 2014 р.

Infinity Blade Dungeons

Infinity Blade Dungeons

Ще в березні компанія Epic Games за доброю традицією анонсувала чергову гру з серії Infinity Blade в рамках підтримки і піару як власного бренду, так і нового iPad. У свій час аналогічним чином і в підтримку iPhone 4 і мобільної версії движка Unreal Engine 3 була анонсована Infinity Blade, а також Infinity Blade II. Цікавий той факт, що Infinity Blade Dungeons є приквелом до двох частин серії і дещо відходить від традиційного для них жанру.



До поточного моменту було відомо лише те, що по своєму геймплею новачок близький до таким хітам в жанрі Hack&Slash як Diablo або Dungeon Hunter, якщо мова про iOS. Тепер же стараннями корейського ресурсу ThisIsGame.com і якогось Feng Shuo, опублікував тематичне відео в YouTube, з'явилися нові відомості про Infinity Blade Dungeons, і вони порядком підняли настрій, а також розпалили бажання швидше дістатися до настільки неординарною гри. Для початку давайте подивимося, як вона реально працює на новому iPad і що собою представляє в принципі:



Як і в попередніх частинах Infinity Blade, Epic Games реалізувала потужну графічну фішку, яка стала візитною карткою новинки. В оригіналі, по суті, вся гра була суцільною «фішкою», так як раніше такого рівня графіки з шикарними об'ємними текстурами і відмінно проробленими моделями персонажів на мобільній платформі просто не існувало. В Infinity Blade II такою особливістю став красиво пробивається м'який світло - дуже крутий спецефект не так давно став повсюдно застосовуватися навіть на великих ігрових консолях і ПК. В Infinity Blade Dungeons компанія реалізувала ефект Depth of field (DoF), він же «глибина різкості», якщо російською.



Це м'яке розмиття віддалених предметів і пейзажів. Такий ефект не тільки надає картинці якусь подобу художності, але також дозволяє геймдизайнерам глибше занурити гравця в процес, зробити світ гри реальніше. Ось герой проходить через міст, а внизу, в легкій імлі і розмитості видно якісь обриси гострих піків, вируючої лави і ще чого-то, напевно, страшного. DoF в даному випадку дозволяє передати величезну глибину прірви і при цьому залишити трішки таємниці, - а що ж там, внизу?



Другий цікавий момент Infinity Blade Dungeons полягає в поведінці камери. У традиційних Hack&Slash RPG вона фіксована, в новій розробці Epic Games це обмеження зняте. Геймдизайнер використовували багатий досвід попередніх ігор, де ракурс кожної арени, кожного моменту бою був опрацьований до дрібниць, і застосували його в приквелі. Положення камери весь час змінюється, вона намагається показати місце дії в найкращому світлі і в найзручнішому положенні. Більш того, при бажанні можна самостійно в певних межах управляти камерою.



Система бою теж вельми приваблива. В Epic Games вирішили відійти від класичної схеми «закликай ворогів до смерті». В Infinity Blade Dungeons використовується система жестів, за допомогою яких реалізуються ті чи інші прийоми: простий свайп і ворог отримує смачний хук кувалдою зліва, намалювали пальцем коло - герой розмахнувся по-молодецьки і давай крутити, вертіти свій молот, шокуючи окружившую його нечисть в шок і трепет. Аналогічним чином проводяться і супер-удари, що володіють магічним ефектом, начебто заморозки найближчих супостатів або расшвыривания їх аки ганчіркові ляльки.



Присутній і система нанесення серій ударів. Досить провести лінію від героя до кількох ворогів і кожен з них отримає свою порцію ляпасів в рамках єдиного танцю жахливого молота.



Природно, є і мегабоссы, куди ж без них. Поки Epic Games показала лише гігантського павука, що буде далі - страшно уявити, але сильно хочеться.



Наостанок згадаємо про сюжет (навіщо він тут? ). На словах історія проста і невибаглива, хоча гармонійно вписується в світ Infinity Blade. Адже звідкись легендарне зброю, навколо якого обертається всесвіт гри, з'явилося, хто його створив. Про це і розповість Infinity Blade Dungeons. Коли чекати релізу? Скоро





Немає коментарів:

Дописати коментар