четвер, 29 травня 2014 р.

Apple знижує плату для залучення до iAd

Компанія Apple знизила початковий внесок для рекламодавців до $ 100 000 згідно зі звітом

Advertising Age. У липні 2010 року ставка становила $ 500 000, згодом впала до $ 300 000, і, нарешті, тепер для того, щоб почати рекламуватися, рекламодавцям необхідно внести лише одну десяту від 1 мільйона доларів.


Також, крім зниження ставки Apple обіцяє, що доходи розробників наблизяться до 70 відсотків порівняно з минулими 60 відсотками. Додатковий дохід мотивує розробників включати iAds в свої додатки.


Ad Age продовжує: «Компанія Apple планує змінити спосіб зборів за рекламу, яка дратує деяких рекламодавців і агентств. Так, в 2010 році Apple стягувала плату двічі: фіксована ставка на кожні 1000 переглядів плюс додаткова плата кожен раз, коли користувач натиснув на оголошення. Тепер Apple буде стягувати вартість тільки тисячі переглядів».


Нещодавно, близько місяця тому, Apple найняла колишнього керівника Adobe Тодда Терези, щоб він очолив підрозділ iAd.

Немає коментарів:

Дописати коментар