пʼятницю, 29 серпня 2014 р.

Прототип iPhone 2G проданий за $1500

Прототип iPhone 2G проданий за $1500

Перша модель iPhone 2G була представлена в далекому 2007 році, але до цих пір у ентузіастів не пропадає інтерес до неї. Днями прототип iPhone 2G, на якому встановлено спеціальне програмне забезпечення, було проданий на eBay за вражаючі $1500.





«Моя дружина сказала мені, що у мене дуже багато речей, і я вирішив зменшити власну колекцію. Я продаю рідкісний прототип iPhone 2G, який був призначений для тестування фахівцями. На пристрої раніше встановлена особлива версія програмного забезпечення, яка повністю працює», - заявляв продавець з Австралії.



Прототип iPhone 2G проданий за $1500



Прототип iPhone 2G проданий за $1500



Прототип iPhone 2G проданий за $1500



Прототип iPhone 2G проданий за $1500



На жаль, ніяких точних даних про прошивці пристрою надано не було, але на фотографіях можна побачити незвичайний інтерфейс управління iOS 7. Саме ж пристрій було продано в рекордно короткі терміни.

Немає коментарів:

Дописати коментар