неділя, 25 січня 2015 р.

Fitbit вибачається перед своїми клієнтами

Fitbit вибачається перед своїми клієнтами

Кількість користувачів, які прагнуть стежити за власним здоров'ям за допомогою гаджетів, зростає з кожним роком. Особливою популярністю користуються браслети. Проте ніхто і не міг навіть підозрювати, що новий пристрій може привнести ще і проблем, а не підняти рівень здоров'я на новий рівень. Так, компанії Fitbit доводиться вибачатися перед своїми клієнтами.



Деякий час тому люди, що носять браслет Fitbit Force, почали скаржитися на побічна дія гаджета. Шкіра в місці контакту з пристроєм починала лущитися, свербіти і доставляти величезний дискомфорт. Швидше за все, у ряду користувачів виникла алергічна реакція на компоненти, використовувані для виготовлення браслета.



Генеральний директор Fitbit Джеймс Парк вибачився перед своїми клієнтами і зазначив, що компанія серйозно ставиться до даного питання і намагається вжити ефективні заходи по її усуненню.



Подібні симптоми стали з'являтися в 1, 7% користувачів. Лікарі поставили діагноз-алергічний контактний дерматит, реакція на нержавіючу сталь або клей браслета.



Fitbit надає всіляку підтримку своїм клієнтам: ведеться повернення браслетів, відкрилася лінія гарячої підтримки і були дані обіцянки, що в наступному поколінні пристрої будуть використані інші матеріали.

Немає коментарів:

Дописати коментар