За інформацією Business Insider, компанія Apple планує створення власної біржі реклами, на зразок тих, які запущені в Facebook і Twitter.
Рекламний сервіс iAd був запущений в 2010 році, але до цих пір, за нещодавнім зізнанням самого Тіма Кука, не став одним з пріоритетів Apple. Однак у минулому році главою підрозділу iAd став Тодд Тереси (Todd Teresi), колишній віце-президент Adobe, який, на думку спостерігачів, є одним з найбільш кваліфікованих фахівців у цій галузі.
Передбачається, що біржа реклами Apple дозволить рекламодавцям виділяти цільову аудиторію серед користувачів ідевайсов - згідно з їх місцезнаходженням, типом девайса, купівельними перевагами і т. д. В результаті, рекламні оголошення будуть демонструватися тільки для тих, кого вони можуть зацікавити. Apple має в своєму розпорядженні величезною кількістю даних про купівельних перевагах мільйонів своїх користувачів, і ця інформація буде надзвичайно корисна для рекламодавців.
Немає коментарів:
Дописати коментар