Samsung довгий час намагалася перевершити Apple шляхом «запозичення дизайну» за допомогою олівця і фахівця з «обводу контуру пристрою». На жаль, це не допомогло Samsung обігнати Apple на ринку Південної Кореї за рівнем задоволеності клієнтів.
Днями компанія Quality Insight опублікувала результати дослідження південнокорейського ринку смартфонів, в якому взяло участь понад 44168 користувачів пристроїв.
Показник задоволеності користувачів смартфонів Apple склав 52%, в той час як у Samsung цей показник становить 50%. Третє місце займає LG, у якій аналогічний показник знаходиться на рівні 46%.
Крім цього користувачі Apple більше інших виявилися задоволені послугами сервісного центру. Примітно, що власники iPhone набагато рідше зверталися в сервісний центр із-за поломки смартфона.
Немає коментарів:
Дописати коментар