Як повідомляє Businessweek, в Індії Apple запустила здешевлену версію iTunes Store, в якій такі музичні хіти, як Come Together і Hey Jude, пропонуються всього за 28 центів. За словами глави індійського музичного порталу Hungama Сіддхартхи Роя, «визначаючи ціну, Apple думала про індійському споживачеві. Індія тільки вступає в комерційну цифрове простір, і ця міра, ймовірно, прокладе шлях іншим продуктам Apple».
Чи різке зниження ціни в індійському iTunes стане одиничним маркетинговим ходом. Згідно з даними дослідників з ABI Research, річне зростання поставок Apple знизився з 96% в 2011 році до 46% у 2012. Бурхливе зростання продажів iPhone на розвинених ринках вичерпав себе, і якщо Apple не представить бюджетний варіант смартфона, її продажу опиняться в залежності від споживчої лояльності. Між тим світовий попит на дешеві смартфони як і раніше величезний.
Реліз малого iPad показав, що Apple в змозі швидко реагувати на мінливі запити ринку, і слідом за зниженням цін в iTunes можна очікувати появи в найближчому майбутньому iPhone Mini.
Немає коментарів:
Дописати коментар