понеділок, 31 березня 2014 р.

Apple, Amazon і Google витрачають на рекламу все більше

Apple, Amazon і Google витрачають на рекламу все більше

Не тільки Samsung витрачає на рекламу великі суми. Хоч і менше, ніж корейський гігант, але величезні суми на рекламу своїх продуктів витрачають і Apple, Google і інші великі IT-компанії.


Днями Ad Age опублікувала список 200 компаній з найбільшими рекламними витратами. Згідно з цим списком, Apple на статистично охватываемую рекламу витратила $662 млн в 2012 році проти $546 млн в 2011. Сюди входить ТБ, вивіски, радіо та друковані видання. А сумарні витрати на рекламу виявилися ще більше, і Apple посіла 12 місце в цьому списку.



Apple, Amazon і Google витрачають на рекламу все більше


Порівняно з 2011 роком Google збільшила рекламні витрати на 66% і посіла 36 місце в списку. Компанія Amazon опинилася на 68 позиції з витратами в $245 млн. На першому місці за витратами виявився найбільший оператор США AT&T з сумою $1, 6 млрд.



Apple, Amazon і Google витрачають на рекламу все більше


Цікаві тут два факти. Ця статистика не бере в розрахунок пошукову рекламу, з урахуванням якої витрати Apple в 2012 році перевалили за мільярд доларів. Інший факт - навіть незважаючи на збільшені витрати на рекламу конкурентів, Apple як і раніше лідирує в сегменті планшетів, завоювавши 40% ринку.

Немає коментарів:

Дописати коментар