субота, 29 березня 2014 р.

100 пісень караоке для iPhone і iPad

Якщо сьогодні у вас запланована вечірка, то весело провести час з друзями вам допоможе з'явилося сьогодні в App Store додаток

Караоке для iPhone і iPad, в яке включено 100 народних пісень і романсів.




За допомогою цієї програми можна виконувати в ній містяться композиції практично в будь-якому місці. Якщо ви знаходитесь вдома, підключіть свій iPhone, iPad або iPod Touch до музичного центру, а якщо відпочиваєте в ресторані, на банкеті або весілля, попросіть ді-джея або музикантів підключити ваш гаджет до звукової апаратури. Нарешті, якщо музичної апаратури поруч немає, просто дивіться на екран ідевайса і виконуйте пісні, спостерігаючи синхронно виділений текст.






100 пісень караоке для iPhone і iPad 100 пісень караоке для iPhone і iPad




У програмі передбачена функція TV-Out, так що якщо у вас є відповідний кабель, можна підключити пристрій до великого екрану і передавати зображення на нього. Інтернет для роботи програми не потрібно.






100 пісень караоке для iPhone і iPad




Ось повний список пісень, включених у цей збірник:


Ах, ви, сіни, мої сіни


Ах, ти, степ широкий


Будьте здорові, живіть багато


Бували дні веселі


Валянки


Вздовж по Пітерської


Уздовж вулиці метелиця мете


Винна я


У полі берізка стояла


Во саду чи, в городі


Ось хто-то з гірочки спустився


Ось мчить трійка поштова


Ось куля просвистіла


Ворогові не здається наш гордий Варяг


Вийду на вулицю


Виходжу один я на дорогу


Гори, Гори, моя зірка


Дві гітари


Дивлюсь я на небо


Дорогой длинною


Їду до милої


Єрмак


Є на Волге утес


Живе моя відрада


З-за острова на стрежень


Кадриль


Як хотіла мене мати


Калинка


Хвіртка


Камаринская


Клен ти мій опалий


Коли б мав золоті гори


Коли я на пошті служив ямщиком


Коробейники


Косив ясь конюшину


Купіть бублички


Летять качки


Миленький ти мій


Милого дізнаюся по ході


Мій багаття в тумані світить


Москва золотоверхий


Мурка


На зорі ти її не буди


На річці, на річці, на тому бережочке


Напилася я п'яна


Не буди спогадів


Не йди


Несе Галя воду


Ні, не тебе так палко я люблю


Самотня гармонь


Однозвучно гримить дзвіночок


Ой, мороз, мороз


Ой, то не вечір


Убрався місяць багрянцем


Відрадила гай золота


Відцвіли хризантеми


Очі чорні


Пара гнідих


Лист до матері


По диким степах Забайкалля


По дону гуляє


По морях, по хвилях


За муромській доріжці


На полі танки гуркотіли


Пойду ль я, вийду ль я


Постій, паровоз


При лужку, при лужке


Розкинулося море широко


Батьківщина (Бачу дивне привілля)


Розпрягайте, хлопці, коней


Самара-містечко


Весілля


Світить місяць


Сім сорок


Славне море, священний Байкал


Солдатушки, брави рябятушки


Серед долини ровния


Степ та степ кругом


Суліко


Таганка


Темно-вишнева шаль


Ти ж мене підманула


То не вітер гілку хилить


Тільки раз


Тонка горобина


У церкві стояла карета


Ранок туманне


Ухарь-купець


Хас-Булат завзятий


Хуторок


Циганочка


Че ті треба


Чорний ворон


Шумів очерет


Гей, ухнем


Я зустрів вас


Я їхала додому


Я пам'ятаю дивну мить


Яблучко


Ямщик, не жени коней





Караоке

можна завантажити в App Store за ціною 2, 99$.

Немає коментарів:

Дописати коментар