Коли нині покійний Стів Джобс купував яку-небудь компанію, він ніколи не ходив навколо так близько, каже Обрі Джонсон, колишній головний дизайнер Color labs, що належить Біллу Нгуєн. У своєму недавньому інтерв'ю дизайнер в деталях описав те, як глава Apple вів переговори з Нгуєном про купівлю ще одного його дітища - музичного сервісу Lala.
Ось його короткий розповідь.
Тоді, у 2009 році, у Lala були деякі труднощі, проте була й величезна перевага: при пошуку більшості пісень Lala був на самому верху пошукової видачі Google. Це викликало інтерес багатьох компаній, наприклад, Nokia і самої Google.
Однак оскільки вони не квапилися що-небудь робити, за справу взялася Apple. Нгуєн подзвонив у компанію і призначив зустріч зі Стівом Джобсом, Тімом Куком, Едді Кью та іншими топ-менеджерами. Однак розмова тривала недовго.
Джобс вів переговори, пригощаючись салатом з буряка: «Я називаю тебе суму угоди, і якщо вона тобі подобається, Білл, давай все швидко оформимо і закінчимо з цим. ОК? » Бив погодився. Тоді Джобс просто передав йому листок паперу, і Нгуєн кивнув. Угода була укладена. Apple успішно придбала Lala за 160 мільйонів доларів (в цілому). Це на 11 мільйонів більше тієї суми, яку пропонувала Nokia.
Більшість працівників сервісу перейшло слідом за Нгуєном в його наступний проект (Color Labs), проте потім деякі з них все одно повернулися до Apple, так як остання трохи пізніше придбала і його частина.
Проте найцікавіше в цій історії інше: Apple проиобрела сервіс не для того, щоб розвивати його, а для того, щоб не дозволити своїм конкурентам його купити, або для того, щоб просто «вбити» сервіс, змагався з iTunes. Так чи інакше, а незабаром після придбання проект був похований.
Немає коментарів:
Дописати коментар