Багато аналітиків, до цих пір не можуть оговтатися після анонсу поглинання Beats Electronic за $3, 2 млрд Apple. А останні дані про кількість передплатників сервісу за стриммингу музичного контенту лише посилюють нерозуміння мотивів Apple.
У витекли в Інтернет документах кількість оформлених підписок на сервіс Beats Music становить незначні 110 тисяч.
Однак підрахунок реального кількості передплатників виявився зовсім нетривіальним завданням. Як зазначає видання Business Insider, при оформленні підписки на $14, 99 в місяць, доступ до сервісу отримують до п'яти користувачів. У результаті, кількість передплатників може досягати майже 550 тисяч, але навіть цього недостатньо для обґрунтування такої високої вартості угоди. Не менш цікавим є неймовірно низька вартість ліцензійних відрахувань, який виплачує Beats Music виконавцям.
Втім, такі цифри навряд чи мають значення для Apple - основною метою компанії може бути придбання відомого бренду навушників для розвитку власного виробництва навушників.
Немає коментарів:
Дописати коментар