вівторок, 25 лютого 2014 р.

Nielsen: Росія - перспективний ринок для Apple

Аналітична компанія Nielsen опублікувала звіт, згідно з яким менше половини росіян використовують смартфони. За даними опитування населення, тільки 37% російських громадян мають телефон з сенсорним екраном, тоді як більшість продовжує користуватися звичайними мобільними телефонами «з кнопками», а 11% користувачів мають мультимедійні телефони - з тачскріном, але без операційної системи.


Це, на думку експертів, робить вітчизняний ринок одним з найбільш цікавих і імовірно прибуткових. І, незважаючи на те, що такі гіганти, як Apple, Samsung і, зараз сфокусовані на американському ринку, Китай, Бразилія і Росія - та сама неорана цілина, на яку вони повинні звернути увагу вже найближчим часом.



Nielsen: Росія - перспективний ринок для Apple


Дослідження містить дані по двом вищезгаданим країнам. Так, у Бразилії тільки 36% респондентів використовують смартфони, а в Китаї процес «просунутих» користувачів трохи вище - 66% (втім, дані можу виявитися неточними, оскільки опитування проводилося в режимі онлайн, а багато місцевості країни не підключено до інтернету).

Немає коментарів:

Дописати коментар