Для рекомендації певної моделі телефону друзям у російських покупців бренд виявляється другим за значимістю фактором після якості апарату, повідомляє російське видання Forbes з посиланням на дослідження аналітичної компанії Gartner.
Gartner провела дослідження ставлення споживачів у Росії та інших країнах до iPhone в порівнянні з телефонами інших брендів, в результаті якого з'ясувалося, що лояльність до бренду Apple в Росії значно нижче, ніж до марок конкурентів «яблучної» компанії.
Рекомендувати бренд Apple своїм друзям стали б у загальній складності 34% російських респондентів. Для порівняння, у Великобританії на це пішли б 43%, в Китаї - 52%, в Бразилії - 70%. Росіяни набагато більш дружні до інших брендів: 71% з них порекомендують Nokia, 67% Samsung і 57% - Sony.
Найпоширеніша причина, чому житель Росії не став би купувати телефон Apple - ціна. Її назвали 51% респондентів. Та ж причина бентежить користувачів у США, Китаї та Великобританії. І з тієї ж причини у нас в країні так популярна платформа Android - смартфони на її базі можна купити від 3500 рублів. Видання також зазначає, що Росія перебуває в трійці країн з максимальною підтримкою бренду Samsung.
В опитуванні, яке проводилось у третьому кварталі 2012 року, взяли участь 6864 респондента з Росії, Великобританії, США, Китаю, Індії та Бразилії.
Немає коментарів:
Дописати коментар