Під час найбільшої щорічної виставки відеоігор E3 2014 компанія Gameloft анонсувала безліч нових проектів, деякі з яких заслуговують найпильнішої уваги. З нагоди офіційного анонсу компанія влаштувала прес-показ, на якому нам також вдалося ознайомитися з кожної з новинок.
«Modern Combat 5: затемнення»
На поточний момент «Modern Combat 5: затемнення» є одним з найбільш очікуваних шутерів і не даремно. Розробники Gameloft виконали величезну роботу, щоб новий шутер зробив дійсно якісний крок вперед.
У грі присутні 4 класу бійців: штурмовик, десантник, розвідник і снайпер. У міру проходження гри буде доступна прокачування характеристик персонажа - стандартна опція для більшості шутерів.
А ось сам геймплей вийшов на диво захоплюючим. Для зручності гравців довжина кожного з рівнів була значно скорочена, що істотно спрощує занурення в ігровий процес при обмеженій кількості вільного часу.
Мережева складова так само виявилася на висоті, принаймні у тестовій версії. Особливо стильно виглядає інтерфейс меню. Таке відчуття, що розробники надихалися серією ігор Battlefield, яка має дуже схожим ігровим меню.
Просунута соціальна складова повинна зробити гру по мережі дуже захоплюючою. Для учасників одного лобі доступна функція не тільки текстової, але і голосового чату. На жаль, протестувати в роботі мультіплєєрний режим нам не вдалося, тому поки дати точну оцінку непредставляется можливим.
Розробники «Modern Combat 5: затемнення» не обійшли стороною і любителів кастомізації. У грі з'явиться величезна кількість обважень для зброї. Налаштувати можна практично кожен елемент зброї. Аналогічно можливо і кастомизировать управління, змінивши розташування кожного з них.
Все це робить «Modern Combat 5: затемнення» однією з найбільш очікуваних мобільних ігор, і вже зараз можна з упевненістю сказати, що шутерів такого рівня для iOS ще не було випущено, навіть з урахуванням деяких недоліків. Імовірно, реліз «Modern Combat 5: затемнення» відбудеться вже цього літа.
Dungeon Gems або «Скарби підземель»
Це вельми незвичайний проект, що поєднує в собі традиційну РПГ і пазл. Суть гри дуже проста - внизу кожного рівня з'являється спеціальне вікно з елементами пазла, що складається з рун. Усього доступно п'ять типів рун, а вдалий збір декількох рун одного типу дозволяє атакувати противника.
При збиранні пазлу потрібно враховувати характеристики супротивників і своїх героїв, використовуючи сильні сторони. До речі про супротивників, їх дуже багато - від різних монстрів, до величезних драконів.
Такий геймплей виглядає досить свіжо, але все ж може бути незвичний для більшості гравців. Та й, незважаючи на старання розробників створити якісні 3D-моделі супротивників, вся увага під час боїв зосереджена виключно на пазлі. Всього в грі присутня понад 200 героїв, а на старті буде доступно 100 рівнів. Згодом розробники збираються додавати нові.
Втім, потрібно визнати, що гра не блищить оригінальними ідеями або інноваційним геймплеєм. «Скарби підземель» відчувається, як просто якісна пазл-РПГ, без якоїсь «родзинки».
Реліз гри теж має відбутися цього літа.
«Досконала Людина-павук»
Одним з найяскравіших прикладів застосування технології сел-шейдинга на мобільних пристроях став «Перший Месник. Інша війна», але на цьому Gameloft не зупинилася. Раннер «Досконала Людина-павук» аналогічно має графічної складової з використанням псевдо-мальованих персонажів та оточення.
Гра пропонує досить різноманітний геймплей, розбавлений великою кількістю міні-ігор. Під час проходження нам доведеться не тільки стрибати з однієї сторони на іншу, але і літати на павутині по місту. Дрібниця, але все одно приємно.
Гра розроблялася спільно з представниками Marvel, тому віддані шанувальники всесвіту «Людини-павука» зможуть знайти цінні для себе деталі. Простим же користувачам навряд чи буде цікава можливість одягнути на павучка кілька десятків костюмів.
Ахіллесовою п'ятою «Досконалої Людини-павука», як і багатьох інших проектів Gameloft, залишається меню гри, просто переобтяжене зайвими елементами. Навігація по ньому зовсім не інтуїтивна і незручна. Хочеться вірити, що такі проекти компанії все ж отримають відповідний загальному якістю гри інтерфейс.
В іншому у «Досконалої Людини-павука» є всі шанси стати відмінним раннери, тому з нетерпінням чекаємо релізу цього літа.
Asphalt: Overdrive
До інших новинок можна віднести і своєрідне доповнення до серії Asphalt під назвою Asphalt: Overdrive.
Що незвично для гоночних ігор цієї серії Asphalt: Overdrive представляє з себе нетрадиційний раннер. Здавалося б, що в геймплеї присутні всі характерні елементи для раннери, але гра все одно відчувається, як гоночний симулятор аркадного типу. В Asphalt: Overdrive присутні кілька типів рівнів - від звичайної гонки на час, до спеціальних рівнів з акробатичними завданнями. В останніх потрібно виконати задану кількість трюків за обмежений період часу.
Графічно гра не відповідає докладеним скріншотам - згладжування відсутній як клас, тому виникає відчуття, що самі скріншоти були прораховані. Тим не менш, ми тестували ранній білд, тому до дати релізу багато чого може змінитися, і не виключено, що ми побачимо дійсно високодеталізованих гоночні автомобілі.
У грі присутня безліч традиційних для серії елементів, серед яких: тюнінг і кастомізація автомобілів, автопарк з більш ніж 20 ліцензованих автомобілів, а також багато іншого.
Реліз Max: Overdrive може відбутися цього літа.
Не можна не відзначити, що інші розробники теж активізувалися під час E3 2014, і в App Store вже з'явилася велика кількість відмінних ігор. Не менша кількість з'явиться і в найближчому майбутньому, огляд яких ви завжди можете прочитати на нашому сайті.
Немає коментарів:
Дописати коментар