Новий iPad продається неймовірними тиражами, а його дисплей Retina продовжує бути предметом захоплення для багатьох покупців.
Однак, як вважає CEO компанії DisplayMate Technologies Реймонд Сонейра, новий iPad - не той планшет, який хотіли випустити купертіновци.
«Я не сумніваюся, що новий iPad - це банальний «План Б» (запасний варіант) який Apple були змушені реалізувати через неможливість використовувати дисплеї, вироблені за технологією IGZO. Саме тому їм довелося використовувати екран з настільки високим енергоспоживанням з-за чого було встановлювати на 70% більш ємну батарею», - заявив Реймонд Сониера.
Сонейра вважає, що Apple збиралася зробити новий iPad ще тонше, ніж iPad 2 за рахунок використання дисплеїв, вироблених за допомогою технології IGZO компанії Sharp, які споживали б у кілька разів менше енергії. На жаль, сама технологія не була готова до потрібного терміну з-за чого Apple вирішила використовувати «План Б» і випустила новий iPad таким, яким його бачимо ми.
DisplayMate Technologies - компанія, що має однойменний сайт, відома як світовий лідер по діагностиці дисплеїв і постачальник для калібрування та оптимізації зображення.
Немає коментарів:
Дописати коментар