Apple почала боротьбу з «сірими» постачальниками гаджетів в Росію. Як пише «Комерсант», це виражається в тому, що російські сервісні центри Apple з 1 червня почали відмовляти клієнтам у ремонті пристроїв, куплених за кордоном, без надання чека.
І вже зафіксовані перші випадки відмови. Газета «Известия» нещодавно написала, що 8 червня сервіс-центр компанії «МакЛабс» відмовив клієнтові, який приніс в компанію iPad3 з серійним номером, за яким було ясно, що пристрій було продано в США. Замінити не підлягає ремонту пристрій безкоштовно в компанії погоджувалися лише за чеком продавця, якого не було.
В сервіс-центрі пояснили, що клієнту відмовили у відповідності з новою гарантійною політикою, яка була введена без попереднього повідомлення і будь-яких консультацій з сервіс-провайдерами.
«Комерсанту» підтвердили інформацію o зміну гарантійної політики компанії з Купертіно в Росії і в магазинах реселерів Apple. Між тим, експерти вважають, що це рішення Apple було цілком очікуваним.
"Це абсолютно логічний і передбачуваний крок, тому що кількість сірого імпорту техніки Apple в Росії перевищує розумні масштаби. В першу чергу, зрозуміло, це з-за цінової політики Apple, коли техніка Apple, офіційно ввезена до Росії, коштує дорожче, ніж купити її в Штатах і привезти сюди. Я вже прогнозував, що Apple може почати затягувати гайки саме з-за того, що їм доводиться дуже багато обслуговувати сірої техніки, від продажу якої тут ніхто не отримує ні копійки. Такий крок як раз і передбачуваний, і логічний", - вважає експерт з мобільним технологіям Олександр Пацай.
Між тим, заступник директора аналітичної компанії IT Research Василь Мочар вважає, що боротися з сірими постачальниками потрібно іншими методами. Американської корпорації давно пора внести Росію в пріоритетний список поставок - тоді імпорт в країну «сірих» ідевайсов припиниться природним шляхом.
Немає коментарів:
Дописати коментар