Компанія Ace Metrix, що спеціалізується на дослідженні ефективності телевізійної реклами, проаналізувала рекламні новинки минулого тижня (13-20 квітня) і прийшла до висновку, що найбільш ефективними з них є два відеоролика з рекламою iPhonе, де знялися актори Зоуі Дешанель і Семюель Л. Джексон. Відеоролики отримали 653 та 645 балів і стали найбільш ефективною рекламою iPhone в цьому році. Проте цього не достатньо, щоб перевершити успіх компанії Samsung, чий фільм "The Best of Phone and Tablet", що вийшов на екрани 22 лютого, заробив 686 балів і був визнаний найкращою телерекламою першого кварталу.
«Реклама iPhone, що вийшла на початку року, не виправдала очікувань, отримавши оцінку нижче звичайної для Apple. Останні новинки, в яких задіяні всіма улюблені актори, припали до смаку американським глядачам, - говорить керівник Ace Metrix Пітер Дэболл. - Реклама виявилася дуже дієвою, особливо серед молодих жінок, на яких не справили великого враження попередні ролики, більш сфокусовані на технічних характеристиках. Робити рекламу з участю знаменитостей - ризикований крок, оскільки реакція глядачів може бути неоднозначною. Але в даному випадку Apple зробила розумний вибір, запросивши знаменитостей, популярних серед широкої аудиторії».
Немає коментарів:
Дописати коментар