середа, 31 грудня 2014 р.

Телереклама Samsung визнана більш ефективною, ніж Apple

Телереклама Samsung визнана більш ефективною, ніж Apple

Компанія Ace Metrix, що спеціалізується на дослідженні ефективності телевізійної реклами, проаналізувала рекламні новинки минулого тижня (13-20 квітня) і прийшла до висновку, що найбільш ефективними з них є два відеоролика з рекламою iPhonе, де знялися актори Зоуі Дешанель і Семюель Л. Джексон. Відеоролики отримали 653 та 645 балів і стали найбільш ефективною рекламою iPhone в цьому році. Проте цього не достатньо, щоб перевершити успіх компанії Samsung, чий фільм "The Best of Phone and Tablet", що вийшов на екрани 22 лютого, заробив 686 балів і був визнаний найкращою телерекламою першого кварталу.





Телереклама Samsung визнана більш ефективною, ніж Apple


«Реклама iPhone, що вийшла на початку року, не виправдала очікувань, отримавши оцінку нижче звичайної для Apple. Останні новинки, в яких задіяні всіма улюблені актори, припали до смаку американським глядачам, - говорить керівник Ace Metrix Пітер Дэболл. - Реклама виявилася дуже дієвою, особливо серед молодих жінок, на яких не справили великого враження попередні ролики, більш сфокусовані на технічних характеристиках. Робити рекламу з участю знаменитостей - ризикований крок, оскільки реакція глядачів може бути неоднозначною. Але в даному випадку Apple зробила розумний вибір, запросивши знаменитостей, популярних серед широкої аудиторії».



Немає коментарів:

Дописати коментар