Рекламні кампанії Apple по праву можна вважати одними з кращих, і недавно це було зайвий раз підтверджено фахівцями. На цьому тижні рекламна кампанія iPad mini, розроблена TBWA Media Arts Lab, виграла найпрестижнішу нагороду Grand Prix в категорії «преса». Не можна не оцінити іронію - планшету Apple вдалося перемогти саме до тієї категорії, яку він покликаний знищити в самому найближчому майбутньому.
«Це дуже дивне відчуття деякого партизанства. Пристрій, який проникає в ЗМІ і фактично заявляє "я знищу тебе", після чого намагається врятувати друковану пресу", - заявив головний креативний директор BBDO Almap Марчелло Серпа.
Сама реклама iPad mini розміщувалася на обкладинці таких журналів як Time, Surfer, Wired, New Yorker та інших. У фіналі Apple конкурувала з рекламними кампаніями Dove і Beijing Sports.
Немає коментарів:
Дописати коментар