Компанія Kobo знайшла ще один спосіб просунути свою продукцію. Щоб забезпечити своєї продукції більш надійні позиції в Європі, на Близькому Сході і в Африці, Kobo найняла колишнього директора по продажах Apple Жан-Марка Дюпюї (Jean-Marc Dupuis) на посаду керуючого директора.
Як повідомляє портал Thenextweb.com в офіційному повідомленні компанії з цього приводу говориться, що Дюпюї (який вже підтвердив призначення на своїй сторінці в
LinkedIn), що володіє більш ніж 25-річним досвідом роботи з високотехнологічною електронікою, увійде в управління компанії і почне застосовувати стратегію «розширення». Нагадаємо, що під час роботи в Apple перед Дюпюї стояло завдання подвоєння доходу компанії в Європі.
Бажання Kobo розширити свою частку на ринку зрозуміло, а враховуючи посилилася конкуренцію з боку таких гігантів, як Apple і Amazon, поява досвідченого управлінця може виявитися цілком виграшною стратегією.
Сам Дюпюї, судячи з усього, цілком задоволений призначенням. «Я дуже радий приєднатися до Kobo саме тоді, коли бренд має такі перспективи розвитку по всьому світу. Я сподіваюся, що мій досвід допоможе компанії досягти цілей, які вона перед собою ставить», - заявив новий співробітник компанії.
Немає коментарів:
Дописати коментар