вівторок, 30 грудня 2014 р.

Отжиматор

Отжиматор

Привіт. У цьому пості я хочу розповісти як важливо не забувати свої старі добрі або не дуже ідеї, і що з цього вийшло у нас.




Ти пам'ятаєш як все починалося




На початку 2011 року в нашій компанії знову відкрилася вакансія iOS розробника, а через брак оних в радиусе 200км ми вирішили спочатку брати людей на навчання, а потім по закінченню деякого часу давати тестове завдання, за результатами виконання якого і брати або не брати до нас. Тестові завдання ми намагалися максимально наблизити до того, що людині доведеться робити надалі у нас і намагалися робити їх ненудними і цікавими для учнів. Одним з таких завдань був придуманий за 15 хвилин в курилці «Отжиматор» - це додаток, яке буде рахувати, скільки разів ви віджалися (за допомогою датчика освітленості - він же наближення), нишпорити результати в FB і Twitter, показувати графіки і працювати з OpenFeint. Т.е майже повний набір молодого iOS кодера - тут тобі і робота з мережею і зовнішні API і локальне сховище і навіть кілька потоків присутні. До слова сказати, в US Store вже були деякі аналоги програми. Завдання, як вже стало зрозуміло з наявності такого топіка, було виконано. І ми дружно забули про нього в перший раз. Вже влітку у нас з'явилося трохи вільного часу, благо активність замовників влітку спадає, і ми вирішили, щоб добро не пропадало дарма, зробити до нього простенький інтерфейс, так і випустити в AppStore. Звичайно безкоштовним.




Диво перше




Через три дні після потрапляння в store ми стали ТОП-1 Overall в Росії. Протрималися там, звичайно, недовго. Ось тут ми про нього й забули вдруге, як виявилося, даремно.
Весь час від серпня до нинішнього моменту додаток висіло в ТОП-1 безкоштовних спортивних програм Росії, але ми якось не звертали на це увагу, ну і звичайно нас і не відвідувала думка як-то монетизувати цей проект, він вже перевиконав всі покладені на нього очікування.




Здивування друге




Однак, через майже півроку вийшло так, що нас серйозно зацікавив ринок мобільних додатків вже не як підрядника, але і як гравця. В даний момент ми якраз готуємо кілька ігрових та соціальних власних проектів, так що тема маркетингу і просування мобільних додатків стала для нас одним з найголовніших, думаю багатьом розробникам мобільних додатків не дають спокій багато проектів дивом потрапили в топи (звичайно, мова не йде про супер-якісних додатках, або скажімо, клієнтів таких гігантів як twiiter або facebook) - тому ми стали активно читати / дивитися / слухати все, що пов'язано з маркетингом і просуванням додатків в AppStore. Основний принцип тут, звичайно, один і неизменяем - робіть якісне і корисне застосування. До речі, дуже сподобалися лекції c ADCSpb #7 -
http://www.slideshare.net/elegion/adcspb7-app-store



http://www.youtube.com/watch? v=60EWjYVU5gs



http://www.slideshare.net/elegion/adcspb-7-ios



http://www.youtube.com/watch? v=60EWjYVU5gs



Правда при вивченні подібних матеріалів звертайте увагу на дати, так як все занадто швидко змінюється, якісь сервіси закриваються, частково змінюються алгоритми виходу в ТОП і т. д.
Так ось застосувавши кілька простих порад до нашого http://itunes.apple.com/ua/app/id458620165? mt=8



«Отжиматору» на даній моменти додаток знаходиться на першому місці в спорті (Paid і Grosing) і близько 70 місця в overall, але вже в платному топі. Нагадаю, що додаток було тестовим завданням для розробників, і все почалося ще рік тому.




Кілька порад




В основному, все гранично зрозуміло сказано в наведених мною вище лекціях, від себе хотів би додати кілька графіків
Отжиматор


Отжиматор




Я так і не зміг знайти статистики всього AppStore в "зовсім звичайні дні по годинах, але тим не менш - звідси стає ясно коли вам найбільш важливо бути вище в топі, тому якщо ваш бюджет дуже обмежений або відсутній зовсім, є сенс сконцентрувати свої сили саме в ці години.
Не скупіться на промо коди, звичайно розкидати їх просто так немає сенсу, але і чекати слушної нагоди для роздачі теж не варто. Кожен новий апдейт в сторі дасть вам ще упаковку в 50 штук, а якщо ви серйозно мають намір підкорювати вершини AppStore випускати оновлення треба не рідше одного разу на 2-4 тижні.
Ну і як завжди, варто приділяти велику увагу таргетингу рекламних постів і оглядів.
Ще одна трохи застаріла, але досить цікава стаття:




http://fruit-blog.ua/835-prodvizhenie-prilozhenij-poiskovaya-optimizaciya/



http://fruit-blog.ua/860-prodvizhenie-prilozhenij-rejtingovaya-sistema-app-store/





http://fruit-blog.ua/872-prodvizhenie-prilozhenij-kak-sdelat-tak-chtoby-o-vashem-prilozhenii-napisali/

Немає коментарів:

Дописати коментар