понеділок, 29 грудня 2014 р.

Стів Возняк: HP відмовила мені у створенні Apple I

Стів Джобс був справжнім обличчям Apple, проте співзасновник компанії Стів Возняк був не менш важливий. Сьогодні стала відома досить кумедна історія з життя «другого» Стіва.



Стів Возняк: HP відмовила мені у створенні Apple I


Під час свого недавнього виступу в університеті штату Джорджія, Стів Возняк заявив, що він неодноразово просив HP зайнятися розробкою комп'ютера, який був би аналогічний Apple I.


«Я благав HP зайнятися розробкою такого комп'ютера, яким став Apple I. Мені відмовляли більше п'яти разів.


Насправді я був таким дурнем, коли в ті дні, коли, закінчивши розробку калькулятора для HP, йшов додому і дивився Star Trek, в якому актори використовували комп'ютери для роботи над своїми проектами.


Коли Стів Джобс побачив потенціал Apple I він сказав, що нам потрібно зайнятися випуском такого комп'ютера, виробляючи комп'ютер за $20 і продаючи його за $50», - заявив Стів Возняк.


Судячи з усього, якби компанія HP не відмовила Стіву Возняку, то історія Apple могла б скластися зовсім інакше.

Немає коментарів:

Дописати коментар