Рекламна мережа Chitika Insights опублікувала нові результати дослідження, засновані на даних від десятків мільйонів показів онлайн-оголошень американським і канадським користувачам, згідно з яким використання iPad в четвертому кварталі зросла майже на 2% порівняно з попереднім періодом.
«У той час як база користувачів iPad демонструє невеликі втрати в порівнянні з показником минулого року, користувачі iPad в цьому кварталі згенерували найбільший порівняно з іншими планшетами зростання частки ринку на 1, 9 процентних пунктів», - пояснює Chitika.
У четвертому фінансовому кварталі частка iPad на ринку планшетних комп'ютерів становила 79, 9% в порівнянні з 78% у третьому кварталі. Тим не менш, відносно показників минулого року відбулося невелике зниження з 81%. Слідом за iPad йдуть планшетні комп'ютери Amazon, Samsung, Google і Windows з часткою ринку 6, 7%, 6, 0%, 1, 7% і 1, 6% відповідно. Інші виробники планшетів, такі як Barnes & Noble, Asus і Hacer, не змогли завоювати і 1% користувачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар