понеділок, 28 квітня 2014 р.

«Мій крем»: стежимо за станом шкіри

«Мій крем»: стежимо за станом шкіри

Дефекти шкіри часом доставляють багато клопоту. Деякі страждають від цього тільки в школі, іншим же дістається все свідоме життя. Косметичні салони і магазини пропонують на вибір клієнтів множинні крему, маски та інші засоби, покликані прийти на допомогу, але можна бути повністю впевненим, що вони вам підійдуть? «Мій крем» - елегантне додаток, за допомогою якого ви зможете підібрати рецептуру, найбільш якісно знімає причину дефектів і забезпечує максимальний догляд. Завантажити додаток з App Store можна

ссылке.



«Мій крем»: стежимо за станом шкіри«Мій крем»: стежимо за станом шкіри


При запуску програми вам буде запропоновано вибрати один з восьми типів шкіри. Зробивши це, перемістіть повзунок, розташований внизу, щоб відобразити її поточний стан. Всі зміни будуть наочно показані на малюнку.


Попередні приготування завершені. Пора приступати до найцікавішого - підбору крему. Після натискання на кнопку «Створити» у правому верхньому куті екрану, ви перейдете на список бажаних ефектів, розбитих за категоріями. На мій погляд, представлений перелік охоплює всі основні типи проблемної шкіри. Кожна категорія включає в себе кілька найменувань інгредієнтів, які здатні допомогти в тій чи іншій ситуації. Так, вибравши що-небудь зі списку, ви зможете підібрати найбільш ефективні інгредієнти. Наприклад, категорія «Ліфтинг» дозволяє вибрати між екстрактами алое, ромашки, женьшеню, маслами манго і виноградної кісточки. Якщо виникли сумніви, завжди можна отримати по кожному з них більш детальну інформацію. Для цього існує докладна довідка. Зміни на шкірі, викликані інгредієнтами, будуть відображені на зображенні.



«Мій крем»: стежимо за станом шкіри«Мій крем»: стежимо за станом шкіри


Створення будь-якого крему має на увазі під собою наявність мінімум чотирьох компонентів. Продублювати їх не вийде, та й сенсу ця затія не має. Ефективність дії підібраних екстрактів, олій і інших косметичних «наворотів» знову ж таки визначається візуально - на намальованому портреті. Якщо все зроблено правильно, особа з картинки буде дивитися на вас, демонструючи ідеально чисту шкіру. Після того, як створення крему завершено, його можна зберегти і додати в список. Згодом будь-якого з інгредієнтів легко замінюється. Існує і форма замовлення зробленого вами крему. Там же буде зазначена його вартість. При бажанні ви можете попросити допомоги у фахівців-косметологів, які з задоволенням зв'яжуться з вами для уточнення інформації і роз'яснять всі особливості.


Додаток «Мій крем» ідеально підходить для жінок всіх віків і навіть для вибагливих чоловіків, які дбають про свій зовнішній вигляд. Не варто кривитися в усмішці: представники сильної статі часто занепокоєні проблемами своєї зовнішності. Головним плюсом програми є підбір косметики, яка підійде саме для вашого типу шкіри, а зручна форма замовлення дозволить отримати її додому без проблем і клопоту. Магазинні крему гарні, але можуть не повністю відповідати вашим потребам. «Мій крем» підбере для вас ідеальну рецептуру, яка дозволить надовго забути про проблеми шкіри. Завантажити додаток з App Store можна

ссылке.


З іншою продукцією можна ознайомитися на сайті розробника

http://www.natacosmetik.ru/

Немає коментарів:

Дописати коментар