середу, 30 квітня 2014 р.

MeNoSpeak - моя твоя не розуміти!

MeNoSpeak - моя твоя не розуміти!

Чи Часто у вас бувають ситуації, коли, перебуваючи за кордоном, ви не можете повноцінно розмовляти з іноземцями? Це відбувається із-за недостатнього знання вами мови, так і з-за незнання мови спілкування (англійської, наприклад) аборигенами.


Команда розробників AN Grupa випустила в App Store

додаток MeNoSpeak, яке дозволяє переводити мову з однієї мови на іншу.


На жаль, повноцінно скористатися додатком в іншій країні ви не зможете, так як рахунок за роумінг переб'є всі бажання розмовляти навіть з дуже цікавою людиною. Але, втім, в більшості великих країн і великих міст поширені безкоштовні Wi-Fi-точки, до яких як раз і можна підключитися.






MeNoSpeak - моя твоя не розуміти! MeNoSpeak - моя твоя не розуміти!




Для початку вам потрібно вибрати мову, з якої потрібно перевести мова, а також на який. Інтерфейс програми простий, тому пояснювати, де і що знаходиться, не має сенсу. Щоб додаток початок вловлювати голос, вам потрібно потягнути за центральну кнопку у напрямку перекладу.





Всього MeNoSpeak підтримує більше 10 мов, включаючи російський, турецький, італійський і, звичайно ж, англійська. Потягни і кажи!






MeNoSpeak - моя твоя не розуміти!







Немає коментарів:

Дописати коментар