Аналітик UBS Стівен Милунович грунтуючись на результатах дослідження Consumer Intelligence Research Partners, проведеного в перші 30 днів після старту продажів нової лінійки смартфонів Apple на ринку США, зазначає, що 68% покупок припадає на класичну модель iPhone 6, в той час як тільки 23-24% покупців вибирають смартфон з збільшеним розміром екрану iPhone 6 Plus.
Сумарна частка обох моделей смартфонів нової лінійки становила 91% від загального обсягу продажів iPhone. Рік тому на iPhone 5S і iPhone 5c через місяць після старту продажів доводилося лише 84%. Цей показник демонструє, що в цьому році споживачі сильніше зацікавлені в моделях останнього покоління.
Милунович уточнює, що хоча iPhone 6 дійсно продається набагато краще, поки не представляється можливим точно оцінити попит на смартфон з великим дисплеєм iPhone 6 Plus з-за труднощів з поставками цій моделі, які тривають досі.
Немає коментарів:
Дописати коментар